Fragments
A Collection of Statements, kinda
Email security basics

Post new topic   Reply to topic    Fragments Forum Index -> Site Headlines
View previous topic :: View next topic  
Author Message
martin
Site Admin

Reply with quote

PostPosted: Fri May 14, 2004 11:58 am    Post subject: Email security basics

Email is a very useful medium, but should be used carefully in some circumstances. What I'm mentioning in this text is just the most rudimentary common sense. I'm not at all intending a full treatment of the subject...[full article]
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Johan Marechal

Reply with quote

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:38 pm    Post subject: Re: Email security basics

martin wrote:
Email is a very useful medium, but should be used carefully in some circumstances. What I'm mentioning in this text is just the most rudimentary common sense. I'm not at all intending a full treatment of the subject...<a target="_self" href="http://www.wehlou.com/emailsec.htm">[full article]</a>

De moeite oa zeker voor Martin :d
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
Johan Marechal

Reply with quote

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 5:44 pm    Post subject: Re: Email security basics

Johan Marechal wrote:
martin wrote:
Email is a very useful medium, but should be used carefully in some circumstances. What I'm mentioning in this text is just the most rudimentary common sense. I'm not at all intending a full treatment of the subject...<a target="_self" href="http://www.wehlou.com/emailsec.htm">[full article]</a>

De moeite oa zeker voor Martin :d

hmhm link staat er niet?
http://enigmail.mozdev.org/
Nu wel, sorry
View user's profile Send private message Visit poster's website AIM Address MSN Messenger
martin
Site Admin

Reply with quote

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 6:41 pm    Post subject:

Ik ga zeker met die Enigmail experimenteren. Maar ik moet toegeven dat het enigste ik nu moet doen met PGP 6.5 is ctrl-A, ctrl-D (of ctrl-A, ctrl-E). Dus gaat Enigmail me misschien een enkel keystroke uitsparen. Plus, misschien, automatisch vinden van public key bij het verzenden, dat wel.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail Visit poster's website
Johan Marechal

Reply with quote

PostPosted: Fri Nov 12, 2004 7:10 pm    Post subject:

martin wrote:
Ik ga zeker met die Enigmail experimenteren. Maar ik moet toegeven dat het enigste ik nu moet doen met PGP 6.5 is ctrl-A, ctrl-D (of ctrl-A, ctrl-E). Dus gaat Enigmail me misschien een enkel keystroke uitsparen. Plus, misschien, automatisch vinden van public key bij het verzenden, dat wel.

Klopt Martin maar jij gebruikt al lang PGP net als ik dus niets nieuws onder de zon zeg je, klopt maar het gemakkelijker maken kan reden zijn voor andere mensen om het te gebruiken... ze moeten nu nog enkel het nut inzien....
Post new topic   Reply to topic    Fragments Forum Index -> Site Headlines All times are GMT + 1 Hour
Page 1 of 1

Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum